Merve616161 Herkese merhaba 6 ay oldu. Kızımı besigine bırakıp gider gitmez ağlamaya basliyor yanına grldiginiz de duruyor. Eşim için de aynı şekilde . Acaba kızım korkuyor mu farklı bir durum mu var