Kızlar merhaba ya sizden fikir almak istiyorum
Ben çarşaflı bi bayanım lakin açık oldugun zamanlarda bile öyle bi tarzım yoktu neyde rahatsam evde de çok daha rahatım
Evlenince tabiki hoş olmuyo fazla dağınık takılıyorum evet kişisel bakım olarak eşim çok memnundur yani en azami özeni göstermeye çalışıyorum bekrakende böyleydi
Ama konu giyim kuşama gelince pijama eşofman dışında rahat edemiyorum
Ama evin içinde açık olmak istiyorum yani açıklıktan kastım şık gerek açık olarak saçı açık olarak gerekse tesettürlü olarak şık olmak istiyorum hani bi şekilde tesettürlü bir şekilde hallediyorum ama açıklık olarak nasıl kombin yapabileceğimi neler giyebileceğimi evin içinde çok abartı olmak istemiyorum ama çok sade de olmak istemiyorum eşim gördüğü zaman hani farklılığı farkettim istiyorum ev içinde giyim olarak ne önerirsiniz sürekli sade takılan biriyim gerçekten zevkim ve tarzım hiç yoktur