Kızım 6 ay 10 günlük 2 haftadır ek gıdaya tadımlara başladım..ilk günden beri reddediyor alışır zamanla dedim bu sebzeyi sevmedi diğerini sever belki dedim olmadı yoğurt bile yemiyor meyve pekmezle deniyorum yine yemiyor sebze pürelerine kendi sütümü kattım belki o şekilde sever diye ama daha ilk kaşığa bile ağzını açmıyor yüzünü çeviriyor zorlayınca ağlıyor birkaç dakika bekliyorum zorlamak istemiyorum ama böylede olmaz ki 2 kaşık bile yemiyor..doğduğundan beri tek göğüs alıyor sütüm ilk aylar gibi değil azaldı ve biberon da asla kabul etmiyor 2 aydır kilo alımı Ayda 250 gr sadece..ne yapacağımı şaşırdım var mı ek gıda reddinin bir çözümü😢