Oğlum 24 aylık saglık ocagı ve hastaneyi görünce ağlamaya baslıyor hele doktorlar muayene bile edemiyorlar. Hemen kaçma planları yapıyor el sallayarak gidiyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Hiç bir çocuk sevmez tabiki hastaneyi ama benım oğlum aşırı korkuyor travma gibi oldu çocukta oysa hiçbirşey yapmıyorlar. Evde ateşini ölçerken bile ateş ölçerden korkuyor🥹🥹🥹 sizinkilerde böylemi