Esraari Hanımlar bebegim 11 ay 4 günlük 7 kilo 700 gram hiç alamiyor yemesi gayet güzel ala hep bulamac tarzı yiyor çiğnemeyi bilmiyor ne kadar vermeye çalışsamda yilmasamda asla yemiyor ogunuyor napicam bi diyoeum ilerde zaten kendi yer napayim yani
kirmizibalikgolde Esraari benimkide 11 ay 3 günlük. Ama çiğnemeyi ogrendi çünkü ben 7 aylıktan beri parçalı veriyorum. Sizde sıfırdan başlayın azıcık taneli yaparak deneyin azar azar tadımlık seklinde
Cigdemss Esraari benimki 13 aylık hiç diş yok ben her şeyi veriyorum yiyor. Yeme konusudna hiç ısrar etmedim. Yemiyorsa bırakıyorum önüne koyuyorum eliyle oynuyordu atıyor şimdi daha iyi. Bebekler merak ediyor keşfediyor dokulara alışması lazım . Isırabileceği lezzetli şeyler deneyin meyve olur . Yumuşak o şekilde azar azar artar