Minik_kusummm Ozgeruya teşekkür ederm cnm burda bir postta denk gelmiştim iki yas aşısi ateş yaptı vs diye post atmıştı kac tane vuruldu dedm üç dedi dünde arkadasmn kızı aşıya gitti ona sordm oda tek koldan oldu dedi kafam karıştı bizde 25 Ağustosta gdicz aşıya