Lütfen birisi bana yardım etsin artık kendimi psikolojik olarak ve bedenen çok kötü hissediyorum. Kızım 11 aylık ve emerek uyuyan bir bebek evet destekli uyuyor başka çarem yok çünkü. Gündüz uykularında fix sürekli 3-5 kere uyanıyor gece uykularımız zaten berbat durumda geçen gece 2 den 4 e kadar asla uyumadı bu gece saat 4.50 de uyandı ne gece ne gündüz uyuyor artık yoruldum. Bütün günüm gecem gündüzüm kızımı uuutmaya çalışmakla geçiyor ben napacağım yorgunum bitkinim kızıma verebilecek %1 enerjim bile kalmadı sürekli aynı rutin sürekli onu uyutmaya çalışmakla geçiyor ve asla başarılı olmuyorum neden ya neden gündüzleri 1 saat deliksiz uyuduğunu bilmem sürekli uyanıyor sürekli uykuya döndürmeye çalışıyorum ben napacağımı artık bilmiyorum