Hanımlar doğumdan sonra cok yoğun bi depresyon geçirdim 9 ay oldu ama hala etkileri sürüyor hiçbir şeye tahammülüm yok hep depresifim eski benden eser yok. En ufak şeye çok fazla tepki veriyorum sinirleniyorum kriz geçiriyorum sakinleşemiyorum. Bugün de öyle oldu evdekilerde problem yaşadık ve cok fazla sinirlendim nefesim kesildi nefes alamadım bi süre kalbim sıkıştı elim ayağım uyuştu kitlendi tam yarım saat falan kendime gelemedim bayılacak gibiyim kulağım çınlıyo. Yüzümü çizmişim falan hiç hatırlamıyorum. Bu panik atak mı yoksa sinir krizi mi ? Of allahım bu durumu nasıl aşacağım ben. Cok yoruldum fiziksel ruhsal her açıdan cok yorgunum anlayanım yok şımarıksın sen diyolar her şeyin var diyorlar ama öyle değil işte bunu yaşayan anlar annelik ağır geldi kaldıramıyorum sanırım.. benim gibi olup çözüm bulan var mı ?