cileklisakiz Alnalprdha kadın kendi fikrini söylüyor ne diye terliyorsunuz sanki ananıx babanız üretti saçma bi savunma çabasındasınız.
arelsmom5 yagmursen Rahime takmak diye bişey yok vajinaya takılıyor insanlar nasıl prezervatif kullanıyorsa bu da onun gibi bişey abartmayın lütfen
Gamze0707 Alnalprdha ben kullanmadim kullananlar cok memnun oldugunu soykuyorlar hatta instagramda bi anne paylasmisti cok yogun kanamasi oluyormus ama ben cesaret edemedim ragatsiz ediyordur diye hatta bikac videoda izledim nasil takıldığı temizlendigiyle alakali iste ne bileyim rahatsiz ediyordur diye dusunuyorum ya orda bisey olduguna dair bi his olursa oturamam edemem bide doldukca bosaltiyormussun cikarip tekrat takiyormussun fakan teferruatli geliyor yani bende bekleyeyim bakalim kullananlarin yorumlarini
Alnalprdha Gamze0707 çok haklısınız olumsuz tek düşüncem o yönde orda bişey olması hissiyatı acaba bu zamanla geçer mi bunu kimseye sormak da gelmedi aklımdan bu sorun çözülürse olabilir ama bence
Gamze0707 Alnalprdha kesinliklr bende ondan cesaret edemiyorum o hissiyat pedler artik cok pahali ve inanilmaz derecede bi yerden sonra mantar enfeksiyon yaoiyo aslinda bi yanim al bi yanim o hissiyattan ve dolunca bosaltmaktan alma diyo dusunsenize disaridasiniz diluyo ve heryerde wc arayio nerede bosalticam derdjne giriyirsunuz
BenMathilda Tartışma içeren yorumlar silinmiştir. Devam ettirilmemesini rica ediyoruz. Ayni zamanda post açıldığında üyelerin postus sabote etmedigi takdirde olumlu/olumsuz eleştiri yapmakta özgür olduklarini da hatırlatmış olayim. 🌺
ikikoalaanasi Arkadaşım bedeninizden çıkan kan temizdir. Vajina çıkışıyla ped, bez, kab teması olunca temiz kalmiyor ve mecburi dezenfekte gerektiriyor. Yani demem o ki ıggggh öğğğ demeden önce bir araştırın. Kendinize ve güzel midenize eziyet etmeyin
Pelin05 Alnalprdha şahsen ben de almayı düşünüyorum kullanmadım ama yorumlar müthiş 🤩 bence tam bir rahatlık ped bana tahriş yapıyor ara ara tampon kullanıyorum ama altıma geçti mi etti mi derdindense adet kabı kullanmayı yeğlerim💁🏻♀️ Birisi de şey yazmıştı yoruma adet kabında biriken kanı bir görseniz o kadar az ki ama ped kullandığında yetiştiremiyorum vs vs bir de maddi yönden de bana sağ mantıklı geliyor
TheBossMom Yusufagahinannesi aslında tam tersi bir araştırın size kötü geliyor diye yanlış yorum yapmayın
Yusufagahinannesi TheBossMom bana kötü gelmiyor hakkında yüzlerce makale bulabilirsiniz regl kanı tamamen bakteri içeriyor. Ona dokunmak yıkamak yeniden kullanmak kendinizi tamamen mikroba açmak demek.
kenankaan TheBossMom tampon takmadım ama onda da içeri kaçar mı korkusu vardı bende. Takması çıkarması kolay oluyor mu onu? Bir de hissediliyor mu? Kaç saate bir değişmek gerekiyor?
velhasil Alnalprdha merhabalar , kısmen sorularınızı yanıtlayanilirim diye düşündüm çünkü bende adet kabı aldım ve 1 dönem geçirdim henüz. Şöyle söyliyim kullanmayanlar iğrenç diyo ama kesinlikle iğrenç değil pedden misliyle daha temiz bence çünkü kan hiç bir yere değmiyor bi kere. Perde öyle mi dağılıyor bütün özel bölgeye değiyor. Yerleştirmek çok kolay ben kayganlaştırıcı vs ihtiyaç duymadım zaten yıkadığım için ıslak oluyor. Videoları izleyip bikaç denemeden sonra püf noktaları öğreniyorsunuz zaten. Ben özellikle geceleri ve dışarı cıkağım zaman kullanmayı sevdim çünkü başka yerde tuvalete giremiyorum ve kap hiç rahatsız etmiyor (ped gibi). Dolma konusunda da ne kadar az kanadığınızı görünce çok şaşıracaksınız😅 gerçekten hiç dolduğunu görmedim. Evde biraz zorlandım çünkü ben adetken aşırı tuvalete gitme ihtiyacı hissediyorum ama alışırım diye düşünüyorum 😅. Ve o silikonu yıkamak gerçekten iğrenç değil yapısı sebebiyle tertemiz oluyo bence. Tek sıkıntım bence o süreçte alaturka tuvaleti kullanmak daha rahat hem tak çıkar açısından hemde kabı yıkamak açısından . Ama o da problem değil bence:))
Yuyu05 Alnalprdha hijyenik değil üstelik adet kanı mesela tampon vaktiyle cikarilmazsa toksik etki yaratabiliyor aynı şey kap içinde geçerli kaynatmak düzgün temizlemek çok önem vermek gerekir ped kadar kolay pratik temiz olmadığını düşünüyorum ama denemedim .. dışarda 2 saatten uzun vakit geçirince dışarda temizlemek düzgün kullanmak zor olur diye düşünüyorum .. bana da ped eziyet çözüm bulamıyorum çoğu dokunuyor tarhis ediyor
yagmursen minikfarem__ rahim ağzına takılmıyor mu ? :D rahim ağzı tam olarak nerede? Sizinki dışardaysa ya da başka yere yerleştiriyorsanız bilmem :D
minikfarem__ yagmursen yukarıda rahim ve iç organ demişsin belli ki sonra Google sormaya karar vermişsin 😂😂 rahim ve rahim ağzı farklı şeyler. O zaman rahim ağzı demeliydin. Ayrıca ben kullanmıyorum ama kullanım şeklini biliyorum. yagmursen başka yere yerleştiriyorsanız bilmem :D Sen denediysen eğer yanlış yapıyorsun 😂😂onu oradan çıkarıp doğru tak canım
yagmursen minikfarem__ ah yazık rahim ağzının rahmin altı olduğunu ve rahmin iç organlarda olduğunu bilmemen ve kıvırmak için yorumunu silmen🥲 googledan kimin baktığı belli ki. Tıbbi terminolojiyi 2 yıl gördüm, tüm kas sisteminden minicik zerremize kadar ezbere biliyorum insanlar anlasın diye en açık şekilde yazmaya çalışıyorum ama siz ve sizin gibi kendi vucudunu bile bilmeyip organlarını işlevlerini konumunu bilmeyip googledan bakınca ne dediğimi anlayıp kıvırmaya çalışıyor. Komik oluyor 😁🫠
minikfarem__ yagmursen 😂😂😂alakası bile yok. Cahile laf anlatmak istemediğim için sildim yorumumu. Ama cahilliğini yüzüne vurmam dert olmuş belli😂😂 hadi canim hadi başka kapıya. Neyi kivirmisim 😂😂 adet kabı iç organlara yada rahime takılmıyor dedim araştır dedim. Sen de araştırıp rahim ağzı dedin😂😂 iyi ki okumuşsun bir de okumasan
minikfarem__ yagmursen sizin gibi kendi vucudunu bile bilmeyip organlarını işlevlerini konumunu bilmeyip Bunu da öyle birine söyledin ki😂😂 gülüyorum sadece