egeveannesi1 Anneler 15 günlük oglum var gözünün içinde saydam birsey var onu cikartmam gerek mi normal mi yoksa
Kuzeybabyy egeveannesi1 o gözünü koruyan tabaka gözünü ellemeyin mikrop kapar kirpiği filan kaçsa bile almaya çalışmayın batma olmaz ☺️
Kbrbisi28 Kizimda oluyor o ara sira ama kendiliginden gidiyor kirpigi kacsa bile kendiliginde cikiyor gozunden