Miran47 Kızlar sürekli 37.7 37.6 37.5 bazen 36.9 ikitane ateş ölçer var biri dijital biri koltuk altı kafası sıcacık zaten sıcaklardan dolayimi bir aydır böyle anlamadım gitti varmı bizim gbi olan
Eftelya-29 1 ay ateş olurmu ya olmaz ki sıcaktandir ateşi olsa huysuzlanir uykusunda inler hatta uyumaz bile
Eftelya-29 Doktora goturduyseniz bir sorun gormediyse sanmiyorm ateş oldugunu 1 ay çok uzun bir işte.nerden olctunuz ateşi