deniz2022 ben 3-4 saatte bir değişim yapıyorum ve dolmasını bekliyorum yani bez de 1-2 işeme olduysa o bezin dolduğunu saymıyorum. Zaten dolu bezi anlarsınız. Benim bebeğim de 4 ay 6 günlük , meme reddi yaşıyorum ve sizin gibi bez durumunu kafaya çok takmıştım. Çünkü bez dolmuyordu bende emzirme sonrası sütümü sağıp vermeye başladım çünkü 4-5 dk anca emiyordu. Ve 2 saatte bir kesin besliyorum. Şuan bir yumurta ağırlığında ve dolu dolu bezler alıyorum. Bazen ön dolmuyor arka tarafa doğru yapıyor o da dolmuş bez oluyor. Allah sabır versin hepimize 🫶🏼