silan1 evet bebek için olunca sıvı kısıtlaması yok. Ben de haziran ayında ve temmuz ayında uçak yolculuğu yaptım kızımla, termos almıştım yanıma 400 ml kadar su vardı hiç sıkıntı olmadı.
Ama iniş kalkışlar da emzik de işe yarıyor. Koltuklar çok sıkışık olduğu için emzirmek zor oluyor ama siz yine de emziriyorsanız yanınıza emzirme örtüsü alın ne olur ne olmaz.
Bebiş küçükken daha kolay oluyor korkmayın 😊