Ben normal doğum yaptığım halde gazlı bi bebekti. Bende çok cektim. Biogaia ile sab simplex birlikte kullandim. Biraz olsun rahatlattı. Hergun duş. Karnına zeytin yağı yada bebek yağı ile masaj yapiyordum. 3, 4 ay dedi biraz daha gecti. Hareketlendikce çıkarır gazını..