Merhaba bebegim 6 aylik. Iki gündür ateşi var dün hastaneye gittik kanında enfeksiyon varmis serum takilcakti damar yolunu bulamadılar 5 saat hastanede kaldik her yeri delik deşik oğlu çığlık çığlığa reçete ile eve geri donduk. Ilaç ağrı kesici fitil falan yazdi doktor onlarla biraz rahatlıyor atesi dusuyor uyuyor 2 saatte bir ates tekrar yükseliyor. Bu kanda enfeksiyon ne kadar sürer gecmesi? Atesi ne zaman eski haline döner? Çok kötü durumdayz 🤕