Annababy Merhaba anneler, merak ettiğim bir konu bu. Kaç yaşına kadar kıyafetlerini ayrı yıkayıp ayrı deterjan kullandınız?
Esdoel Annababy hiç ayrı deterjan yikamadim ayrıca hiç ayrida yikamadim ben zaten iç çamaşırlarını ayrı yıkarım çoraplarla birlikte o yüzden gerek duymadım 😂
SelimeliS Annababy 33 aylık oldu hala ayrı yikarim deterjani da ayrı heralde bi 5 yaşına kadar falan böyle devam edrim 😅
Atlasss Annababy 11 ayliktan beri ayri yikamamaya basladim sadece yunusaticimi bebege uygun olani kullaniyorum problem yasamadim şükür
Lavinserpil TospikOglusum kızım 7 aylık hala ayrı yıkıyorum kendi çamaşırlarımızla yıkama için çok erken böyle daha iyi kızım için bence şimdilik o eskidendi annelerimiz güzelce kaynatır öyle yıkarlardı hepsini birlikte şimdi öyle değil ki alıp hepsini makineye at çıkar zaten gün oluyor makine bile temiz yıkamıyor
TospikOglusum Annababy ayrı ama bizim kullandığımız deterjan ve çift durulama yapıyon. Oğlum şuan 25 ay 11 günlük 3yasindan sonra beraber yukarmbuyuk ihtimalle
Yusufagahinannesi Esdoel ay olur mu hiç ya. Pandemi var dışarının tozu pisliği el kadar bebeğinkiyle yıkanır mı
BuzluKahve Esdoel Bebeklerin cildi 1 yaşına kadar özellikle geçirgen. Minimum kimyasalla temas etmesi için ilk bir sene en azından bebek deterjanı veya sabun kullanılmalı.
AhmetEymenEnes Esdoel bende 40 çikana kadar ayri yikadim sonra bizimkilerle yikamaya basladim suan 5 aylik cok sukur bi sikinti olmadi
bebegim25 Yusufagahinannesi ee makinede tertemiz oluyor ya bacım hem bu devirde 10 kere makine çalıştıramam valla elektrik faturası bi geliyo ev kirası kadar
Esdoel Yusufagahinannesi yıkanır niye yikanmasin 60 derece 2 buçuk saat yıkanıyor ? Bunda ne var çorap ve iç çamaşırlarıyla yikamiyorum sonuçta.
Yncatc Yusufagahinannesi katılıyorum doktor bile diyor ayrı diye oma göre kimyasalı bilmem neyi herseyi ayrı yıkarım normaldede isterse 1000 tl veririm cildine birsey olmasın ki kıyafetlerde bir arada yıkanında kötü oluyor
Ysmnakdn Yusufagahinannesi konuyla çok alakasız ama oğlunuz adı Yusuf Agâh mi benim oğlumun adida Yusuf Agâh da nadir bir isim şaşırdım 🙂
Yusufagahinannesi bebegim25 tasarruf edecek bunu mu buldunuz ya. Her şey bi kenara evlat yani kendimden kısarım ondan kısamam. Alt tarafı bi makine çamaşır ne kadar eklenecek faturaya? 20 lira bile değil
Klymeneninatlasi bebegim25 elinde yıka o zaman. El kadar bebe deli gibi kimyasal. Birde yumuşatıcı koyuyorsundur. Şimdi bir şeyi yoksa rabbim korusun ilerde olursa keşke fatura ödeseydim dersin.
NisaSeda21 bebegim25 fatura bir makinayla kabarmaz bacım tasarruf etmek istiyorsan böyle seyle baslayabilirsin misal sana naçizane tavsiyem akşam 10 dan sonra aç makinayı bak nasıl tasarruf ediyorsun ben okula başlayana kadar bir yıkamayı düşünmüyorum siz bilirsiniz
birannebirmelek SelimeliS kızım daha 1 yaşında ama herhalde bende uzun bir süre ayrı yıkarım 😅 hem bebek deterjanları ve bebek yumuşatıcıları daha güzel kokuyor 🤩😂
Edanurbalci Yusufagahinannesi demekki çocuğunda herhangi bir sıkıntı görmemişki birlikte yıkamaya devam ediyor. Siz niye üstüne bu kadar gittiniz anlamadım. Evladını sizden çok düşünüyodur heralde zaten.
bebegim25 Yusufagahinannesi hangi devirde yaşıyorsun sen bacım 2015 zamanında felan mı kendine gel yıl 2022 belki su parası elektrik parası dalin deterjan parası bulamıyorum ? İnsanları yargılamadan önce bi oturup düşünün tabi aklınız varsa
Neseli64 Yusufagahinannesi bu kadar da pinpirikli olmayın 2 tane büyüttüm şimdi 3. Büyütüyorum hepsini de hiç ayırmadan bizimkilerle yıkadım sağlıkları da iyi çok şükür önceden bebek deterjanı mı varmış
Nilya88 Yusufagahinannesi ne kadar abartıyorsuniz ya bende ayrı yıkıyorum hala ama bu kadar büyütecek bişey yok evet bebekelr ama onlarda insanlar bağışıklık kazanmaları lazım biz küçükken ayrı deterjanla ayrı mı yıkıyorlar mis Allah askina
Lovers_33tantuniyam Annababy 2 yaşına geldik hala ayrı deterjan ayrı yıkama yapıyorum daha böyle gider kolay kolay yikamam bizimkilerle 🐣
RedFlower_ Deterjanı 18 aylıkken bıraktık bizimle aynı deterjan Ama halen ayrı yıkadım kıyafetlerini 33 aylık oğlum
Rukiye-94 Annababy Bebek deterjanı yemek lekelerini çıkarmamaya başladığında artık normal deterjana geçtim yoksa sürekli ön işlem uygulayıp makinaya atmaktan yoruldum.Yaklaşık 16.ayında filan.Ama birlikte yıkamaya 19.ayında başladım.Çünkü kıyafet birikmiyor eskisi gibi sık sık yıkayamıyordum sorun teşkil etmeye başlamıştı.
bebegim25 Klymeneninatlasi ben vernelle felan yıkıyorum demedim , ayrı yıkamıyorum anlamında konuştum iç çamaşırları çoraplar hariç . Bana akıl vereceğine önce bi konuşma tarzını düzelt çok itici oluyorsun .
Mtbua Klymeneninatlasi ben yumuşatıcıyla falan yıkıyorum yani önceden ayırıyodum artık ayırmıyorum bizim deterjan bizim yumuşatıcı ilerde ne zararı olur ki ?
Annefasulyesi Annababy kuzum 22 aylık hala ayrı yıkıyorum. Teni çok hassas takipli olduğumuz doktorumuz 4 yaşına kadar ayrı yıkama ve çift durulama yapmamızı öneriyor.