Birprensesannesiii3850 Kızlar kasiklarimda sanki kalp atiyor gbi hissediyorum devamli olmuyor araliklarla varmi ayni durumu yasayan adetime 2 gün var ates basmasi kasiklarimda yanma gbi bi agri vs de yasiyorumm acaba hamilelik belirtisi fln olabilirmi 🌸
SeydAslan Birprensesannesiii3850 kasıktan atar damar geçiyor onu hissediyorsun. Hamile olsan bile bebek harekete geçmediği sürece kalp atışını duymazsın sürekli o damarı hissedip hevesleniyor insan ama bebek hareketini anlayınca aradaki farkı anlıyorsun. Bebek istiyorsan inşallah hamilesindir tabi 😊
TheBaby Birprensesannesiii3850 Canım ben o atışı duyduğumda reglime 2-3 gün vardı galiba. Sonra hamile çıktım😄 Ama herkeste olacak diye bişey yok
Birprensesannesiii3850 SeydAslan yok hayir zaten bebek hareketi olmadigini biliyorum ama neden oldugunu da merak ettm daha once boyle basima gelmemisti o yuzden sordum 😊diger belirtileri de hamilelkle alakalandirdim kasık yanmasi vs
Birprensesannesiii3850 TheBaby ya ciddimi baska belirtileriniz olmusmuydu acaba😂ben suan beklemiyorum acikcasi ama icimde kuşkuda var acabami diye bugun de sürekli boyle olunca kasik agrim flnda var adetmi gebelikmi diye dusunmeden edemedim
Deletedmom_5 TheBaby Bende yaa hatta esime bak kasigimda bisey atiyo hamileyim ben kesin demistim yok canıl damar atiyodur demisti ama yaklastik 1 hafta 10 gun sonra hamile oldugumu ogrenmistim😊. Ama ara sira yine olur oyle atış ama hamile degilim tabi.
Birprensesannesiii3850 Deletedmom_5 suan bile atiyor bnde garibime gittigi icin dikkatimi cekti 😂acabami dedim kasik agrisi flnda oldgu icin sizde baska belirti varmiydi
Deletedmom_5 Birprensesannesiii3850 Adetime az kalmıştı o sıra bide adet olcakmışım gibi karnım ağrıyodu karnım ağrıdigi icin bide esim yok hamile degilsindir karnin falan agriyo diyodu😅. Baskada belirti yoktu.