Beraninannesii Sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu dün ve bugün iç çamaşırımda dikisimin olduğu yerde kan lekesi görüyorum. Korkmalimiyim
Evaninanasi Beraninannesii merhaba. 2ay 9 gün oldu sazaryen olalı az önce ilk defa ben de bir damla kan gördüm. Gün içinde kaşınmıştı ve kaşımıştım ondan mı oldu diye düşündüm. Dikişlerde görünür bir şey yok ama iç çamaşırımda 1 damlalık leke var. Sizin bir sıkıntı çıkmış mıydı?
Ayseaskkuss Benımde 3. Ayda kanama oldu ve kızarıklık var baticolon surdum gectı doktorun verdıgı kremlerı duzenlı kullanmak gerekıyo
ipekk34 Beraninannesii merhaba bugun benimde sezaryen olali 1 ay 1 hafta oldu. Camasirinda kan lekesi gordum disiklerin sag tarafinda . Sizin devam etmis miydi doktora gittiniz mi ondan sonra