Edis07 Canım Allah yavruya acil şifalar versin inşallah 🤲🤲 Bol bol dua et emiyo bol bol emzir ,mama alıyorsa sık sık ver ,Allah in izniyle hemen toparlasin evladın üzülme annesi olacak oldu mu oluyo insan bazı şeye engel olamiyo ki kisit yani yapabileceğin şeyler senin şimdi bebeğine iyi bakman lazım ve güçlü olman lazım ateşini takip et devamlı 38i gecerse dua sok nolur nolmaz calpol da vermişlerdir 6 saatte ya da bazen çok yükselirse 39.5 felan olursa hiç e de uğraşma direk acile git serum veriyorlar arkadaşımın bebeğine de öyle yapmışlardı. Bir de şöyle diyor bana bebekler daha kolay atlatiyor dedi mesela arkadaşım çok kötüydü kızında sadece bi ateş olmuş serum yemiş sonra pek.bisy olmamış hemen toparlamis sadece iştahı kesilmişti bebeğinin