Arkadaşlar 1 yaşında kızımda dün den beri kırmızı kabarcıklar var ben önce süt alerjisi sandım ama yine de doktora götürdük bu gün
El ayak ağız hastalığına yakalanmış ve dün geceden beri çocuğum hiçbişey yemiyor. Meme emmiyor biberon emmiyor suyu bile zorla içiyor boğzları cok kötüymüş. Ne yapacağım bilmiyorum doktor bi ilaç tedavisi yok dedi bağışıklığı için bi kaç ilaç aldık özel olarak sizin başınıza gelen var mı nasıl atlattınız ? Bi de doktor tırnakları sökülebilir dedi çok korkuyorum