Bende dogumdan sonra 40 gunu kadar hasta oldum sonra 19 ay emzirdim emzirdigim sure boyunca hic adet gormedim doktora gittim kimi kadinlar emzirirken olmuyormus 19 ayinda bebegi memeden kestim tekrar doktora gittim 1 ilac verdi bir ay ictim duzene girdim bu arada emzirirken kendimiz korunmustuk hicbirsey kullanmamistim