Aycaaaaaaa bizde 7 aylıkken başladı kabızlık kullandığımız antibiyotik ağır geldi sanırım kakasi kırmızıya döndü bırakınca düzeldi ama kabızlık hala kaldı yaparken ağlıyordu yavrum çok fena bağırsaklarına falan bakıldı bisey cikmadi kabızlık için bi şurup vermişti doktor ise yaramadi en son doktoru değiştirdik dulcosoft verdi çok şükür 3. Günü sivi yapmaya başladı kakasını yumuşatti