Şimdi açtım uyudu ama 10 dk sonra tekrar uyandı şu an kucağımda uyuyor. Kundak deseniz uykusu o kadar hafif ki uyuduktan sonra yapamam mümkün değil, gazını bile çıkaramıyorum hemen uyanıyor… 10 dan bu saate kadar ayaktaydı 1 saat aralıklarla hep emdi şimdi en son 3 de 5 10 dk emdi. Uyursa yeniden 2 saat sonra mı uyandırscağım. Beslenme kadar uyku da önemli değil mi?