Merhaba 4.aya yeni girdik.bundan sonra nolur bilmiyorum.ama şu ana kadar bebeğim çok uyuyor..yani 7:30 da kalkıyor 8:30 da uyuyor 9:30 uyanıyor 11 de uyuyor 13:30 a kadar.sonra tekrar uykuya saat 14:30 da geçiyor 19:30 a kadar..uykudan uyanıp emiyor sonra tekrar dalıyor.gece uykusuna 21:30-22:00 arası geçiyor.gecede emmeye kalkıyor 3 kez filan..gündüz çok uyumuyor mı siZcede..ben uyutmuyorum kendi gözleri kayıyor huzursuzlanıyor öylelkle uyutuyorum..doğduğundan beri ne zaman isterse o zaman uyudu..sizin bebişler nasıl