Ben motorola aldimm coook mutluyum cok buyuk rahatlik bebegimi uyutuyorum kapisini kapatiyorum mutfak kapimida kapatiyorum bulasigimi yemegimi hallediyorum
en onemlisi oglum 7 aylik odasini ayirdim bir ay oluyo telsizle uyurken nefes alisini bile duyuyorum koyuyorum bas ucuma uyaninca hemen yanina gidiyorum
bizde rahatiz oda rahat bizim yuzumuzden gece sk sk uyaniyodu
odasini ayirdiktan sonra daha az uyanmaya basladi