Arkadaşlar bir tükeniş hikayesiyle daha karşınızdayım. Bebeğim iki buçuk aylık. Babası koltuk altlarından tutmak suretiyle bebeğin de adım atma refleksi olduğu için yürütüyor. Yapma deyince de ağırlığını vermiyorum diyor. Yemin ederim tükendim laf anlatmaktan. Çok erken ve yanlış değil mi? Ben mi yanlış düşünüyorum? Bacaklarının güçleneceğini söylüyor………….bence her şeyin bir vakti var……bu konuda bir makale ne bileyim haber başlığı doktor sözü elinde bir şey olan ya da bana akıl verebilecek olan yardımcı olabilir mi, yanlış düşünüyorsam o konuda da destekleriniz benim için önemli tabi kiii 💐