2,3 haftaya kadar güzel yiyordu diş çıkarma ateş ishal derken iştahı kapandı
Şu an öksürük burun akıntısı hırıltı balgam da var
Ek gıda hiç yemiyor artık sadece emiyor bir hafta da 300 gram vermiş çok üzüldük
Doktor celia 2 mama önerdi keşke ek gıda yese
8 kg 140 çıktı geçen 8,440 çıkmıştı doktor güzel kilosu demişti 😢 bakalım mama yiyecek mi
Kansızlık ve b12 eksikliği de çıktı sürekli damla şurup veriyorum düzeni şaştı çocuğun da 😢