Dorukpasa Kızlar arabanın minderi acık renk cok kirlenmiş içinde dısında bişey yazmıyo yıkanır ya da yıkanmaz diye içi sünger makinaya atsam birşey olur mu?
Ebru-isil Dorukpasa mama sandalyesinin minderini atıyorum ben düşük devirde ve narinde falan yıkarsanız birşey olmaz bence. Ben devrini en düşüğe getirip yıkıyorum bişey olmadı
cocomelon33 Dorukpasa bebek arabamızın kumaş kısmını çıkarıp komple yıkıyoruz hiçbir sorun olmadı marka joie
Dorukpasa Ebru-isil Ebru-isil aynen atarsam en düşükte atarım Zaten ama cesaret edemedim hala teşekkür ederim🤗
pogacayanakk Dorukpasa artık puseti kullanmadığım için kaldırdım yoksa fotoğrafını da atardım. düşük değir ve soğuk suda yıkadığım halde mahvoldu markası da kötü değildi Kraft kullanıyorum
Annababy Yıkadım, hiçbir şey olmadı. Ama yorgan bölümünde yıkamıştım ikisini bağdaştırıp en uygun program budur herhalde diyip.
Kartopu1 Dorukpasa ben banyo kuvetine koydum, bir gun deterjanli suda bekledi sonra ayigimla ezdim, elimlede sıktım suyunu ,balkonda kuridu bir günde.Makinem 8 kilo ama cesaret edemedim ..
sademinannesi Dorukpasa ben puseti minderini yıkadım en düşük devirde hiç bişey olmadı ama korkuyorsanız bozulur diye deterjanlı su da bir leğende bir gün bekletip elinizde yıkayabilirsiniz hiç riski olmaz 😊