Nazoo_00 Zamanı geriye alabilseydim, bebeğimi.memede uyutmaya alistirmazdim. Onun için de benim için de o kadar zor oluyor ki. Sizin zmaani geriye alabilseydim şunu yapardım dediginiz bir şey var mı, sohbet postu olsun…
AgentMom Nazoo_00 ablam cuma günü bize gelin demişti bende yorgunum Cumartesi geliriz dedim. O gün ablam fenalaşıp hastaneye kaldırıldı ve pazar gecesi vefat etti. Korona olmuşlardı ama ayakta atlatıp negatife dönmüşlerdi. Keşke o gün gidip son kez sarılsaymışım. Bir buçuk senedir bu keşkem yüzünden kendimi yiyip bitiriyorum. Terapiye gidiyorum ama neden o gün gitmedim diye kendimi yiyorum. Başka keşkem olsa da bunun yanında hiçbir şey olurdu.
52_58_52 Nazoo_00 keşke benim de yeterince sütüm olsaydı kızım için fotmül mama asla almadı 9.ayda sütüm azaldı tamamen damla damla geliyodu ki ondan öncesinde de takviyelerle geliyodu zaten 1 yaşında komple gitti kızım çok seviyodu göğüsümde uyumayı emmeyi keşke biraz daha sütüm olsaydı keşke bi süre daha öyle uyusaydık 🥺
AnGeL_24 Asel041 Nazoo_00 Asel041 Silagumus Kumsalve_annesi16 papatyaaaaaa 5834karan Gokturksmama birkizbirerkekannesii Cirkinfasulyeninannesi zeyzeyy33 Deletedmom_64 Ekin-melek22 Yldrm_36 Gzdnrkls Ecrin27 Sadece ben evlenmezdim diye düşünüyorum sanmiwdim duzu hayatimda sorun az mesela eşimin annesi babasi ablalari çok iyi bana yokluk hissi yawatmiyolar yani cooox iyi bakiyolar ama ewimle biraz sorunlarim oluyor ve wimdide bebek ne bileyim yani kendimi hiç hazir hiss etmiyordum ve 20 yaşındayım keşke gec evlenseydim ve ewim sevgili oldugumuz zamanki gibi olmasini isderdim ve simdi öyle diyiliz o yüzden keşke evlenmeseydim diyorum en büyük pişmanlığım evlenmek
Nazoo_00 AgentMom çok üzüldüm, basınız sağolsun. Uzulmenizi anlıyorum ama o kadar insani bir şey ki. Halimiz, enerjimiz olmuyo bazen. Bilseydiniz son gününüz olduginu gitmez miydiniz
2lokummannesiii AgentMom Çok üzüldüm başınız sağolsun. Allah kaderine yazmış bunu. Ama ölüm sebebi neydi? Virüsü atlattı demişsiniz. Kaç yaşındaydı?
Melisfeyzaninannesi1_ AgentMom başınız sağ olsun. Şuan yaptığınız ve yapmadığınız herşey için pişman olabilirsiniz öyle düşünmeyin. Hergün evdesiniz diyelim bi gün Allah korusun felç oldunuz keşke hergün yürüseydim derdiniz. Öbür tarafta kavuşmanız nasip olsun inşallah kendinizi bu kadar heder etmeyin
Lalinn 52_58_52 bence siz boşuna üzülüyorsunuz çünkü 9 ay az bir zaman değil anlıyorum tabi elimizden gelse hep onların herşeyleri olsak ama sütü hiç gelmeyen anneler var bir iki ay bile emziremiyorlar o yüzden üzülmeyin bence☺️🥲
Sedaf 52_58_52 bizimki de 6 aylık emmiyo bu ara ateşi var hepten kesildi himemeden uykudan uyanınca zorla 3 5 yudum aldırıryprum
ElifMeryem25 52_58_52 bende sürekli takviyelerle sütümü biriktiriyorum şuan bunu okuyunca inşallah bana da olmaz ama sizede olmasaydı dedim Üzüldüm ya Çok iyi anlıyorum ben her an biticek gibi yaşıyorum
AgentMom Nazoo_00 koşa koşa giderdim ama ne bileyim insan genç bir kayıp verince o zaman düşünemiyorsun. Kendimi çok suçladım.
52_58_52 Nazoo_00 tabiki deeee sevgimi, şefkatimi nasıl eksik edebilirim ama memeden kesince bi süre boynumu koklayarak uyuması çok içime oturdu 🥺🥺🥺
GericekilmeKorunmaDegill Nazoo_00 etrafına baksana baksana hersey cok pislesti . acımasız oldu. küçüktük ne felegi bilirdik nede dünyanın pisliğini.büyük gelegin cemberinde gezıyoruz. sacma bi hayat amaçsız gelıyor bana😊
HicYoktan Nazoo_00 Zamanı geri alabiliyorsun, büyük düşün, daha geriye git, daha fazla ev al. 😀 Gerçi benim yaşım 32, siz genç olabilirsiniz. 😀
Nazoo_00 Kumsalve_annesi16 zor yollardan geçtik ama, bir şeyleri eksik ya da yanlış yapmışım gibi geliyor bazen 🙄