EtiPetito Merhaba kızlar, oğlum bu ay 2 yaşına girecek tam bir meme bağımlısı tüm gün meme emer memesiz asla uyumaz. Artık yeter dedim kesmek istiyorum ama bu çocuk nasıl uyuyacak bu kadar bağımlıyken ? Bana bi yol yordam gösterin litfen 🥺
Meralminakumru EtiPetito benim de kızım 20 aylık 3 aydır uğraşıyorum gündüz bıraktı ama gece bırakmıyor vermeyince öyle bir ağlıyor ki bende mecburen veriyorum bir yolunu bulamadım.
Ayza_moms EtiPetito Benim kızımda iki yaşında sadece uykuya geçişlerde emiyordu yani emerek uyuyordu konuşarak kestim 3 gün oldu. Bazen meme diyor ama ısrarcı değil
basakhanim34 Ayza_moms aynı durumdayım tam olarak nasıl kestiniz? Gündüz bi şekilde oyalanır ama gece nasıl uyuttunuz
BE2020 Oğlum şuan 21 aylık çok fazla emmeye düşkün 2 yaşına girince anne sütünü bıraktırmayı düşünüyorum
Pamuk_bebegim42 EtiPetito Benim oğlumda öyleydi aşırı bağımlıydi yemek bile yemiyordu emerek uyuyodu canıma tak dedi 2 hafta önce kestim kademeli kesmek com istedim ben azaltmaya çalıştikca o arttirdi ilk 2 3 gün zorlandı uykuya zor geçti hiçbjsey yapmadım yanına yattim yarım saatten fazla oyalandi sonra uyudu şimdi de gece uykusuna geçmeden çok sıkıntısı yok ama gündüz çok zor uyuyo bazen uyutamiyorim saatlerce uğraşıyorum ama çok rahatım ya sürekli emmiyo gece uyanırsa su içip yatiyo o yönden iyi
bbmoms Pamuk_bebegim42 benim 15 aylık emcem diye uyku uyumuyor o derece 2 yaş bitirsin biraktircam ama düşünüyorum şimdiden nasıl bırakır diye
EtiPetito Pamuk_bebegim42 ben de kademeli kesmeyeceğim bir anda kesmek istiyorum doktorda öyle diyor. Kademeli kesemem oğlumu zaten imkanı yok sabahtan beri meme emiyor abartısız. Umut oldunuz biraz bana gerçekten bi kaç günde alışır mı uykuya acaba🥲 bir de uyku saatlerinde değişiklik oldu mu normalde düzenlidir uykuları geç saate kadar ayakta kalmasından korkuyorum
Pamuk_bebegim42 EtiPetito Anlatıyım sana cnm viks varya ondan sürdüm çünkü salça fln sürünce yıka diye ağlıyordu onu sürdüm hem göğüslerim çok aşırı şişmesdi hemde kokusundan gelmedi ilk iki üç gün zor oluyor tabiki ağlıyor boşluğa düşüyor bi şekilde oyalarsiniz uyku saatleri gündüz uykusu değişti emerek uyuduğu için gündüz zor uyuyo ama aksma üstü parka fln gidip geliyoruz yorulup uyuyo akşam 2 hafta oldu ara sıra geliyo dokunuyo açıp oyniyo sonra bitti teah diyip gidiyor bir kaç gün zorlanırsnz ama alışırsınz inşallah sizde
EtiPetito Pamuk_bebegim42 gece kalkıyor mu peki kalkıyorsa geri nasıl uyuyor? Çok teşekkür ederim bu arada gerginim bayağı ne yapacağımı kestiremiyorumda
Pamuk_bebegim42 EtiPetito Rica ederim uyanıyor 2 kez fln su içip uyuyor yanındayım zaten sarılıyorum öpüyorum hissediyor uyuyor tekrar
afraninannesii EtiPetito önce gece emmesini kestim. İlk 3 gün çok ağladı uyumadı Ama alıştı. 1 ay içinde tamamen istemedi geceleri meme. Resmen emerek uyuyor emzik gibi tutuyordu. Ben tanında yatıyorum o şekilde uyuyor. Tabii hemen kabul etmedi baya zorladı beni ama şu an da uykum var anne uyut diyor bu şekilde uyuyoruz. Gündüz emmesini kademeli kestim. Önce 5 kez emiyorsa 4-3-2-1 yaptım. Şu anda sadece sabahları uyanınca emziriyorum. Sonra emzirmigorum. Tabii bunun için de çok ağladı ama sabırlı olup dikkatini dağıtırsanız hemen alışıyor. Artık mememi seviyor emmiyor. Bunalmıştım gerçekten şu anda mutluyum. Tamamen de 2 yaşında keseceğim
EtiPetito afraninannesii çok güzel gerçekten maşallah 🍀 gece emmesini nasıl kestiniz acaba hangi yöntemle uyuyor artık
afraninannesii EtiPetito kendi uyuyor. Yanına yarıyorum ve o şekilde. Gece önceden çok uyanırdı emerek uyanırdı. Bir dönem uyandı kucağımda uyuttum. Artık kendi yatıyor uyanınca. Tabii huzursuzsa kucağıma gelmek istiyor. Gece emmesini direkt kestim. Artık emzirmeyeceğim dedim ve geceleri asla vermedim. Çünkü çok bunalmıştım
Pamuk_bebegim42 EtiPetito Başarırsiniz tabi ki inanın ve kesin kararlı olun 2 3 gün sonunda biraz biraz düzelecek sonrasinda rahatlarsın inşallah