Merhaba anneler 2 ay 10 günlük kızım. İlk zamanlar göğüs ucunu tam tutamadığı için silikon uç ile emdi. Birde sarılık geçirdik o yüzden her ağladığında mememi verdim. Çok şükür emdikçe sütümde arttı. Ama sanki son 3-4 gündür göğüslerim dolmuyor gibi geliyor. Önceden dolar hatta akardı. Son zamanlar sitresli geçiyor kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 12 gündür hastanede tedavi felan derken yoruldum da acaba ondan mı? Sütüm yetmiyormuş gibi gelmeye başladı. 🥺