SevgiliMerdin Arkadaşlar 20 günlük bebeğim var çevrem de herkes su vermem konusunda ısrar ediyor hava çok sıcak diye ama ilk 6 ay verilmez diye biliyorum zaten anne sütünün yüzde 70 İ su size doktorunuz vermenizi söyledi mi ?
Mevooss Saglikocagina ilk goturdugum zaman hemsire kesinlikle yasak demisti . Havalar sicak diye 2-3 aylikken bile vermiyceksin 6 ayi doldurmasi lazim dedi . Anne sutu iciyo zaten gerek varmi vermeye
SevgiliMerdin Mevooss aynen bende öyle düşünüyorum ama çevrem de herkes vermen gerekiyor yanar çocuk deyince bide size sorayım dedim
esguna Bende vermedim bezinde pembe lekeler olmaya başladı. Vücudu susuz kalmış. Doktor günde 3 kere ver dedi. Vermediğimde hemen leke oluyor bezinde. Demek ki bazı bünyelerin ihtiyacı oluyor. Verme taraftarı değilseniz böyle bir şey olursa verirsiniz