pogacayanakk inanın çok güzeldi gelinliğim. Verecek birilerini aradım bulamadım resmen. Belediyeyi aradım ihtiyacı olan evlenecek olan varsa diye aradım bulamadım. 4500 e almıştım, 1500 e dolaba koydum kimse almadı. 2 sene bekledikten sonra tanıdığım bir gelinlik dükkanına verdim kiraya verilirse yarısını bana versin diye anlaştım. Zaten 2-3 kez giyildikten sonra tercih edilmez herhalde…