Sizinde en büyük derdiniz bu mu? Diğer konular haricinde tabiki. Hergün yemek yapmak kadar zor gelen bişey yok bana. Tatile gelsek yemek derdi evde dursak yemek derdi. Asla bitmeyen bi sıkıntı. Bitmeyecekte biliyorum çünkü çocuğumuz var artık. Biz ne bulursak yeriz ama çocuklar öyle değil. Ben çok sıkıntı ediyorum yemek düşünmeyi. Yapmak hiç sıkıntım değil ama düşünmesi çok sıkıntı. Bu konuda tek olmadığımı biliyorum sizler napıyosunuz?