Bebis1_ bazı refleksleri eksik oluyor bazıları sindirim problemi de yaşadığını söylüyor ama aslında bu çoğu bebekte var özellikle alerjik bebeklerde
Kafasını tutmasını gerekrken tutmamak hatta kazandığı çoğu hareketi zamanla yitirmek bence en önemli belirti
Bir gen testi sonucunda da sonuç belli oluyor.
Çok uzuluyorum sağlık ocakları sanırım eşlere gen testi yaptiriyormus artık herkes yaptirsa ne iyi olur
Benim yorumum su bu hastalık için anne ve baba taşıyıcı olmalı diyor. Bazıları taşıyıcı olmasa da oluyormuş o da ayrı bir durum. Olduğmuz aşılar yediğimiz yiyeceklerin yedi göbekteki bazı hastalıkları hortlattigini düşünüyorum ben.
Bir yakinimiz otuz yıl önce geçirdiği sara nöbetini otuz yıl sonra malum! aşıları olduktan sonra tekrar geçirmeye başladı. Bilmiyorum bence onalrdan kaynaklanıyor