iremalt0067 Kızlar meyve süzgeci alıcam ama hangisi daha iyi karar veremedim bebek hangisini daha kolay emebilir oioi çok pahalı onun dışında hangisini önerirsiniz bu arada ek gida için neler almam gerekiyor
Aafy iremalt0067 wee marka kullanıyorum yani gayet iyi ve ucuz zaten çok özellikli bir şey olmasına gerek yok ki
Asyaveannesi04 iremalt0067 hiç gerekli bir şey değil inananın ben oioi almıştım bir kez karpuz koyup verdim eline pek ilgisini çekmedi karpuzu ezip suyunu çıkarıp kendim yedirdim daha çok sevdi 😁
Papatyamkuzum iremalt0067 ben meyve süzgeci almadım. Cam rende aldım onda meyveyi rendeleyip evde normalde kullandığımız kaseye koyup bebek mama kaşığıyla veriyorum. Tabi gönül ister bebeğinin tüm kullanacağı tabaklar en güzeli olsun ama öyle çok uçuk rakamlar vermek bana pek mantıklı gelmiyo. Henüz desteksiz oturamıyor kızım. Yalnız oturmaya başladığında uygun fiyatlı mama tabaklarından alırım ama oioi almam. Bi tabağı 400 lira. Günah yani o kadar fiyat
Annebalisi Meyve süzgecini silikon aldım civilden çok memnun kaldım. Onun dışında kaşık,cam rende,mama önlüğü ve suluk almıştım.
Rose-leaf Wee marka meyve süzgecini kullanıyorum gayet güzel oioi tabak önlük kaşık setini aldım gerek varmıydı diye düşünüyorum şimdi asla yokmuş metal kaşığı daha çok seviyor kızım oioi kaşıkların uçları çok kalın geliyor bana çokta para vermeye gerek yok..