Dün sormuştum buraya kızlar bugün götürdüm kbb boğaz prof doktora bademciklerine baktı geniz eti röntgeni istedi ona baktı işitme testi yaptı, bişeyi yok dedi alerjik durum bu dedi yada pfapa sendromu dedi , bu durumları yaşayan bilen var mı neyden alerjik olabilir nasıl bulucam bunu ?