Benim 36 günlük bebeğim var normal de de gazlı filan ama 2 gündür patlarcasına ağlıyor devamlı gaz kaka yapmak istiyor gibi acile götürdük Lavman yaptık normal yaptı kakasını ama yine aynı emiyor kaka da yapıyor biraz biraz ağlaması yine aynı ben anlamıyorum kaka yaptıktan sonra bile ıkınıyor bu durumu yaşayan varmı ya nasıl gecicek doktor da doğru duzgun bişi demiyor karnı sertti dedi kaka yaptıkca rahatlar dedi ama yapıyor rahatladıgı filan yok