Kızlar 4 aylık bebeklerim var biri çok güzel yiyor mamayı diğer kızım mamasını 2 çekiyor bırakıyor yemiyor bu bayadır böyle sma kullanıyorum acaba mamayı mı beğenmiyor tahliller yapıldı herşey normal dedi doktor ama açlıktanda ağlıyor ne yapmam lazım acaba diş mi çıkarıyor diye düşünüyorum ama görünürde hiçbirşey yok