guldennnn Kızlar bebeğim 9 aylık. Doğduğunda tüyleri vardı onlar dökülmüştü. Dünden beri fark ediyorum sırtında koltuk altında gözle görülür şekilde tüyler çıktı. Sebebi ne olabilir ?
kenankaan guldennnn endokrine götürmekte fayda var. Bazı hormonlarda artış yaşamış olabilir. Benim oğlum gördüğü tedavi nedeniyle böreküstü bezleri fazla çalışıyordu, genital bölgede ve bıyıklarda tüyler çıkmıştı. Ergen gibiydi.
kenankaan guldennnn o zaman cocuk endokrine götürün hormon testleri yaparlar büyük ihtimalle. İhmal etmeyin.
kenankaan Bebekkoca bizim kullandığımız bir ilaç vardı, onu kesince tüylenme de gitti hepsi döküldü. Ama dediğim gibi bizim endokrin takibimiz vardı. Tüylenmesinin sebebini de biliyorduk, geçici olduğunu da.