Allah’ım hep kendimi en erken pazartesi diye hazırlıyodm Dr bugün cumartesi alalım seni dedi, aşırı heyecan,korku ne ararsanız var şuan😱 ikizlerim var 22 aylık olacklar pazartesi, şu ara o kadar kucakci oldular ki sürekli sarılma Opme şeklinde geciyo tüm gunumuz tam bağımlı olduk🥰 bi yandan bir gün bile olsa nasıl bırakıcam onları diye çok kafama takıyorum, doğum sezaryen olacak ondn zaten korkuyorum, eve yeni bı bebek gelicek nasıl karsilayacaklar bilmiyorum ayy düşün düşün 3 gün kafayı yicem sanırım 😂 bide haftaya Perşembe evlilik yıldönümümuz 3. Yılımız dolacak ve biz 3 yılda 5 kişilik aile olmayı başararak tarihe gecicez sanırım hahaha 😂😂😂