LadyNiss Selam anneler, Bebeğim 4 ay 3 günlük.Hala ellerimizi sabitlemek için kundak yapıyoruz. Yoksa en küçük kımıldamasında ellerini hemen ağzına götürüp kendini uyandırıyor. Peki sizler kundağı ne zaman bıraktınız?
Nazlican LadyNiss Hiç kullanmadım, 4 ay bence bırakmak için iyi bir ay geç kalınmış hatta. Bir uyandırır, iki uyandırır ama alışır