Güzel anneler bebeğim 4 ay 18 günlük iki gün snra kontrole gitcez sadece mama kullanıyorz ve muhtemelen artık ek gıdaya geçişe başlıcaz öncelikle bebeğimi kaç aylıkken mama sandaleyesinde oturtabilirim şuan tam desteksiz oturmuyo ama destkli oturuyo ve oturmaya çok hevesli alırsam mama sandalyesi hafif ve sağlam bişi olsun istyorum bebeğim çok hareketli çünkü ayrıca kullandığınız mama kaşıkları hem damağına zarar vermicek hemde seveceği mama kaşık önerisi birde mama tabağı için kullandığınız memnun kaldığının ürünleri söylerseniz çok sevinirim çünkü çok fazla seçenek var ve çok kararsı kaldım