Herşey aşırı derecede pahalı oğluma kışlık kıyafet almam lazım ve en basit lcw den bakıyorum bir tane sweatshirt 130 tl alt üst takım 230 300 diye gidiyor pantolon desen 200 ya hemen büyüyorlar eşime dedim acaba 2. El temiz kıyafet alsam nasıl olur yine gezmelik kıyafetini sıfır alırız ama evde falan giydirmek için dedim sen bilirsin dedi sıfır da alabilirim ama şahsen o parayı 1 karış kumaşa vermek istemiyorum cimrilikten değil yanlış anlamayın o parayla oğlumun başka ihtiyacını görürüm diye düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız