Kaç gündür yapamaması ve neyle beslendiği ile alakalı ama şöyle de birşey var benimki sabah 5 den 7 ye kadar ıkınırdı onun sesiyle uyanırdım sonradan Dr onun kaslarının gelişmesi için olduğunu söylemişti yani her ıkınma kaka yapmayabilir kaslarını geliştiriyor sanırım 6 aya kadar da normalmiş tabi morarma VS yoksa