Kızlar ben 4 numara kullanıyorum ama eczacı bugün eşime yanlış numara mama kullanıyorsun demiş 2 numara kullanmalısınız demiş eşimde 2 numara alayım dedi bende hayır 1 yaşındaki bebek 4 numara kullanılır dedin nette öyle yazıyor sizce yanlış mı 2 numara mu kullanmalıyım?