circirbocegi doğru canm ben kadın doğum uzmanıma yazmıştım bana antibiyotik verdi. Sağlık ocagndaki ebenn yanına gittm eliyle sağdı sağolsun. Sonra antibiyotik kullandm bugn 10 gün oldu her akşam ytmadan gögüslermi sağıyorum makineyle boşaltıyorum iyice. Ve tarakla tara. Oda iyi geliyor. Sıtma oldum o yzden çok fazla ateş yapmıştı bende