Bibebisgordumsanki ben oğlumla çok bindim uçağa van’dan İzmir’e kadar 2 saat 50 dk falan sürüyordu yanlış hatırlamıyorsam , benim oğlum da efsane hareketli arabamız var bizde gidemiyoruz araba ilnormalde Yüksekova’da yaşıyoruz 2,5 saat vana geçiyoruz sonra uçakla İzmir yapıyoruz hiç korkma düşündüğünden daha iyi geçiyor uçak yolculuğu kalkarken su verebilirsin örtü olmasa bile aç göğsünü emzir tişörtün kapatır zaten havalandırırken bile sarsıntıdan bebeğin uykuya geçebilir kuşakları basınçtan etkilenmediği sürece sıkıntı yok , uyur büyük ihtimal uyumazsa kraker ver , kek falan ver , kemer konusu da kalkana kadar tak sonradan çıkart sorun olmuyor kendi kemerine eklemeli yapıyorsun çok basit benim oğlum hep uyur şükür son 1 saat kala uyanır yandaki öndeki ya da arkadaki insanlarla ilginir konuşmaya çalışır cee ee yapar bi Bakarım ki inmişiz inerken de yine emzirebilirsin ya da su verebilirsin benim oğlum asla emzik tutmadı biberondan da mama içmiyor sadece emiyor hemen kalkarken açıp emziriyorum 6-7 kere gittik hiçbirinde kulak sancısı çekmedi şükür , bebek arabasını da şöyle yapıyorum elimde çok eşya oluyor onları içine koyup kanguruya da oğlumu takıyorum sonra çantaları elime aşıp uçağa binmeden merdivenlerin orada bırakıyorum travel olduğu için eğer ki baston ise içeri kadar götürüp kabine koyabilirsiniz , iner inmez de uçağın merdivenlerinin oraya ortaya bırakıyorlar açamazsan bile görevli açıp yardımcı oluyor