Birkaç gün sonra 10 aylık olacak bebeğimin huyu değişti resmen. Mutlu huzurlu çocuk gitti tam tersi geldi. Her şeye ama her şeye ağlıyor. Yürüme arkadaşı gitmiyor ağlama krizi, kapı açılmıyor ağlama krizi; her şeye ama her şeye ağlıyor asla memnun edemiyorum. Lütfen bunun geçici bir dönem olduğunu söyleyin. Çok yoruldum artık sabrım kalmadı.