YigitArasAnnesi Selam anneler bebeğim henüz 16 günlük ve kafasında boynunda bacak arasında hep isilik çıkmış ne yapabilirim ?
benjaminannesi YigitArasAnnesi sudocrem hiç bir şey yapma hemen sür bir abla bana söyledi Allah razı olsun buradan selam olsun ona
YigitArasAnnesi QueenMommm yıkıyorum üstüde kalın mı ince mi bilemiyorum bi zıbın giydirip uzun kollu takım giydiriyorum
Laren YigitArasAnnesi bence evde uzun kollu giydirme çok sıcak ben de ağustosta doğum yaptım da klima rüzgar vs yoksa gündüz uzun kollu giydirmemiştim incecik olursa bir nebze
Mrvll YigitArasAnnesi kusura bakmayın zıbın giydirip üstüne uzun kollu takım diyorsunuz tabi çıkar isilik. Yazık günah bu sıcaklarda bebekler sıcağa gelemez yenidoğan da olsa.
YigitArasAnnesi hansmomm pudra sürdüm dün banyodan sonra bugünde banyodan sonra biraz sürerim de anne sütü bir süre sonra enfeksiyon kaptırmaz mı sonuçta dışarda durduğunda bozulan birşey
YigitArasAnnesi Laren kapılar pencereler hep açık sürekli esdiği için uzun kollu mecbur giydiriyorum 😥 ilk çocuğum oluncada işte biraz tecrübesizlik oluyor
YigitArasAnnesi Mrvll ben elimden geldiğince serin tutmaya çalışıyorum da kaynanam üşür çocuk diyip duruyor kapılar pencereler açık olduğu için
Laren YigitArasAnnesi ben yarım kollu zıbın giydiriyordum esince de incecik müslin örtü örtüyordum uyurken falan. Hiç hasta olmadı hiç isilikte olmamıştı şimdi 1 yaşında olcak ama bu yaz isilik oldu ne hikmetse dikkatte ediyorum ama 😅
eserekli_kiz11 YigitArasAnnesi yarim kollu sortlu zibinlar var onlardan gydirin uzerini ince bir ortuyle örtün gunluk yikayin ama heryerini kurulayin özellikle boyun arasi bacak bogumlari
benjaminannesi YigitArasAnnesi pudra deneme ya ben de aldım ama korkudan sürmedim ne olur ne olmaz ciğere kaçar diye
cydcvk YigitArasAnnesi dsö bile pudrayı yasaklıyor küçücük bebeğin ciğerlerine kaçar sakın kullanmayın allah aşkına hemen çöpe atın
YigitArasAnnesi benjaminannesi pudra sürerken bende ondan korkuyorum o yüzden ağzına burnuna çok dikkat etmeye çalışıyorum bazen elimde siper ediyorum ağzını falan
YigitArasAnnesi Laren bende kaynana üşütür diyip durduğu için korkumdan uzun kollu giydiriyordum. Kapılar oencereler açık olduğu için
Htc4504 Kuzum incecik giydir ceyranda bırakma ustunede ince bişey ört bonya yaptır sık sık birde emzirirken tenine değmesin ensesi filan ince bir yemeni koy koluna ensesi filan temas etmesin. Pudra yerine nişasta öneriyor doktorlar pudra daha zararli.
Htc4504 YigitArasAnnesi hayır ya emzirirken boynu yani ensesi filan teninize değmesin çünkü zaten hava sıcak teniniz ile temas olunca daha çok isilik olur emziriyorsanız mama kullaniyorsaniz zaten gerek kalmıyor